Tuesday, December 14, 2010

Kisah Cinta Seorang Hacker


Seandainya hatimu adalah sebuah system,
Maka aku akan scan kamu untuk mengetahui port mana yang terbuka sehingga tidak ada keraguan semasa aku c:\> nc -l -o -v -e ke hatimu,tapi aku hanya berani ping di anonymouse proxy, inikah rasanya jatuh cinta sehingga membuatku seperti hacker ke dalam hatimu walau pun aku memang hacker sejati? whatever!
Seandainya hatimu adalah sebuah system,

Ingin rasanya aku manfaatkan vulnerabilitiesmu, menggunakan PHP injection. Terus aku ls -la; find / -perm 777 -type d,sehingga aku tahu jika di hatimu ada folder yang boleh aku tulis atau adakah free space buat aku?. apa aku harus pasang backdor “Remote Connect-Back Shell”jadi aku hanya menunggu sambungan internet kamu connected sahaja, supaya aku tidak merana seperti ini.
Seandainya hatimu adalah sebuah system,
Semasa semua requestku diterima aku akan pastikan terus hatimu tidak terkena bugtraq untuk mengetahui bug terbarumu maka aku akan terus patch dan pacth ,aku akan jaga servicemu jangan sampai crash dan aku akan menjadi firewallmu aku akan pasang portsentry, dan menyeting error pagemu ” The page cannot be found Coz Has Been Owned by Someone get out!” aku janji tidak akan ada ada miscellaneous program atau service yang hidden, karena aku sangat sayang dan mencintaimu.
Seandainya hatimu adalah sebuah system,
Jangan ada yang kata “You dont have permission to access it” untuk aku, kalau tidak mahu di ping flood Atau DDos Attack jangan harap….!
Seandainya hatimu adalah sebuah system ……
Tapi sayang hatimu bukanlah sebuah system,
Kamu adalah sang bidadari impianku, yang sebenarnya yang terlebih dahulu mengacau systemku! Kamu telah menghantar trojan horse ke dalam system aku sehingga aku menjadi Helen Keller mode.
Suatu masa nanti aku akan datang dan mengatakan bahawa di hatiku sudah dijangkiti virus yang menghanyutkan, pasti tidak ada antivirus yang dapat memusnahkannya selain kamu.

Tabung Ayam